Neye Yatırım Yapayım ? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Neye Yatırım Yapayım ?
11
●
340
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Neye Yatırım Yapayım ?
1
2
05-05-2023, 15:50:35
#10
webisyo
Instructor adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ben elimdeki parayı 3'e bölüyorum. Dolar, Euro ve altın alıyorum.
100 lira makasla altın alınır mı sizce hocam ?
05-05-2023, 15:56:39
#11
Polat1903
Sepet yap
05-05-2023, 16:00:35
#12
Instructor
webisyo adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
100 lira makasla altın alınır mı sizce hocam ?
Kısa vadede al sat yapmayacaksan demiştim. Birikim amaçlı yani.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler