Mrb
Özellikle bu sorum forum sahibi @Coşkun Çetin; ve yönetimde bulunan arkadaşlara. Bu özel üyelikler, Gold üyelik, Platin üyelik v.s. neye göre veriliyor? Son zamanlarda bu forumda gençlermi desek, veya terbiyesiz kişilerimi desek, iki aylık üç, beş aylık üyeliği olan kişiler, Gold üyelik veya platin üyelik satın alanlar, nasıl olsa ben parayı ödedim burda Gold veya platin uye oldum istediğim gibi davranır, istediğime hakaret ederim, tövbe hümme haşa kendini peygamber filanmi oldum zannediyorlar acaba? Yoksa sizde yönetim olarak, parayı veren düdüğü çalar, benim için para önemli kim ne yaparsa yapsın düşüncesimi var. ??
Aslında yazılacak çok şey varda, şimdilik sadece bu soruyu sormak istedim.
Kolay gelsin.
Özel üyelikler hakkında..
2
●356
