• 02-05-2023, 03:31:25
    #1
    Merhabalar, macbook air m1 16/256 almayı düşünüyorum, fiyatı şuan pt'de 23,299 sizce ps ai ve diğer tasarım ve video edit programları için m1 air 16/256 iş görür mü . Bunu alıp devam etmek mi yoksa m2 pro 16/256 alıp 31 bin ödemek mi? Ayrıca M1 serisinde 256 ssd 128x2 olarak geliyor yani okuma ve yazma daha hızlı m2'de ise bu 256x1 şeklinde geliyor. Aynı hızı yakalamak için 256x2 yani 512 almak gerekli. Tavsiyeleriniz nedir?
  • 02-05-2023, 03:36:24
    #2
    Ben adobe programları için 2 ay önce aldım memnunum
  • 02-05-2023, 03:41:50
    #3
    UmutYanardag34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben adobe programları için 2 ay önce aldım memnunum
    ne aldınız hocam? m1 16/256 mı?
  • 02-05-2023, 03:44:53
    #4
    m1 alın, m2lerin alt düzeyleri m1lerden kötü. Ayrıca aralarında da çok fazla bir fark yok. M2 işlemci m1 biraz değiştirilmişi, orjinal m2ler üretilemedi. Şu anda da apple tarafı m2 çipleri üretmeyi durdurdu. Satış düzeyleri az.
  • 02-05-2023, 03:48:33
    #5
    yazarbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    m1 alın, m2lerin alt düzeyleri m1lerden kötü. Ayrıca aralarında da çok fazla bir fark yok. M2 işlemci m1 biraz değiştirilmişi, orjinal m2ler üretilemedi. Şu anda da apple tarafı m2 çipleri üretmeyi durdurdu. Satış düzeyleri az.
    anlıyorum hocam. peki air vs pro arasında? m1 pro 16/256 bulunmuyor 13 inch için.
  • 02-05-2023, 04:00:44
    #6
    profeal32 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    anlıyorum hocam. peki air vs pro arasında? m1 pro 16/256 bulunmuyor 13 inch için.
    Pro ile daha ağır işler yapabilirsiniz. Air de fan vs yok, proya göre biraz daha yavaş kalır Air. Tabiki de fiyat farkı da var
  • 02-05-2023, 07:41:16
    #8
    Adobe/Ps/Basit editlerim için m1 air 8gb almıstım 2 yada 3 sene evvel 9k'ya. Ayda yılda bir kez lol giriyorum, canavar gibi. Eğer çok üst düzey işler yapmayacaksanız bana kalırsa 8 bile yeterli ki 16 her türlü işinizi görür diye düşünüyorum. Gündelik işlerim için vds chorome, safari, opera hepsini aynı anda açtığımda zamanlarda bile banamısın demiyor.
  • 02-05-2023, 07:44:07
    #9
    Platin üye
    Alınır bence gayet iyidir.