m1 alın, m2lerin alt düzeyleri m1lerden kötü. Ayrıca aralarında da çok fazla bir fark yok. M2 işlemci m1 biraz değiştirilmişi, orjinal m2ler üretilemedi. Şu anda da apple tarafı m2 çipleri üretmeyi durdurdu. Satış düzeyleri az.