• 01-05-2023, 22:13:35
    #10
    H.burada Bozum İşlemleri
    Apple watch 7 41mm düşünürseniz kapalı kutu var elimde fiyatı da uygun 6750'ye bırakabilirim
  • 01-05-2023, 22:15:30
    #11
    Apple kullanıcısıyım ama Huawei saatler çok güzel gorunuyor hem şarj hem de işlevselliğini beğendim. Her gun telefon dısında bı de saatı sarj etmek benı usendırıyor
  • 01-05-2023, 22:22:38
    #12
    RaXeS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Apple kullanıcısıyım ama Huawei saatler çok güzel gorunuyor hem şarj hem de işlevselliğini beğendim. Her gun telefon dısında bı de saatı sarj etmek benı usendırıyor
    Beni de düşündüren şey o ama huawi hiç kullanmadım telefon olarakta sadece iphone kullandım
  • 01-05-2023, 22:45:59
    #13
    Huawei saatim var. Ne zaman şarj ettiğimi unutuyorum Huawei sahibi olarak ilacı verdim ben 😅
  • 01-05-2023, 23:14:55
    #14
    Apple Watch hocam.