Apple kullanıcısıyım ama Huawei saatler çok güzel gorunuyor hem şarj hem de işlevselliğini beğendim. Her gun telefon dısında bı de saatı sarj etmek benı usendırıyor
Apple kullanıcısıyım ama Huawei saatler çok güzel gorunuyor hem şarj hem de işlevselliğini beğendim. Her gun telefon dısında bı de saatı sarj etmek benı usendırıyor
Beni de düşündüren şey o ama huawi hiç kullanmadım telefon olarakta sadece iphone kullandım