Selam, r10 üyeleri.
Buranın işleyişini bilmediğim için mazur görün. Bir arkadaşım da buraya üye olmak istedi. Kendisine kefil olup, kendi üyelik davetiyemi göndermek istedim lakin hiç hakkım yok. Bunun için hesabımı onaylamam mı gerekli acaba?
Değerli yorumlarınızı bekliyorum. İyi forumlar dilerim.
Yeni davetiye nasıl alabilirim?
11
●286
- 01-05-2023, 21:32:18Fazladan davetiyem var yardımcı olabilirim. Bilgilerini özelden yazarsınız.
- 01-05-2023, 21:32:41Ticaret Yaparsanız Ticaret Puanı Geçilirse Zamanla R10 Size 2 Tane Zaten Hakk Veriyor Davetiye diye
- 01-05-2023, 21:34:33
- 01-05-2023, 21:34:48Üye olmak isteyen arkadaşınız aşağıdaki link üzerinden davetiye isteğinde bulunabilir. İncelenip uygun görülürse kendisine davetiye iletilir.
https://www.r10.net/uyelik/davetiye/ - 01-05-2023, 21:37:50Hocam eskiden vergi numarasına kadar birçok bilgi istiyordu sanırsam, ondan dolayı davetiye ile daha sağlıklı olur diye düşünmüştüm.Kadir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-05-2023, 21:40:56Vergi numarası herkeste olmaz ki? Buraya üye olan herkes kurumsal şirket unvanına sahip değil, bunun herhangi bir dönemde istendiğini düşünmüyorum. Öğrenci, freelancer çalışan ya da bir şirkette vb. yazılımcılık yapan da bir dolu üye var.adwaita adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
