• 01-05-2023, 21:29:17
    #1
    Selam, r10 üyeleri.

    Buranın işleyişini bilmediğim için mazur görün. Bir arkadaşım da buraya üye olmak istedi. Kendisine kefil olup, kendi üyelik davetiyemi göndermek istedim lakin hiç hakkım yok. Bunun için hesabımı onaylamam mı gerekli acaba?

    Değerli yorumlarınızı bekliyorum. İyi forumlar dilerim.
  • 01-05-2023, 21:32:18
    #2
    Fazladan davetiyem var yardımcı olabilirim. Bilgilerini özelden yazarsınız.
  • 01-05-2023, 21:32:41
    #3
    Ticaret Yaparsanız Ticaret Puanı Geçilirse Zamanla R10 Size 2 Tane Zaten Hakk Veriyor Davetiye diye
  • 01-05-2023, 21:34:33
    #4
    Anladım, cevaplarınız için teşekkür ederim.

    @Soulreaver; hocam size de özelden yazıyorum.
  • 01-05-2023, 21:34:48
    #5
    Üye olmak isteyen arkadaşınız aşağıdaki link üzerinden davetiye isteğinde bulunabilir. İncelenip uygun görülürse kendisine davetiye iletilir.

    https://www.r10.net/uyelik/davetiye/
  • 01-05-2023, 21:35:58
    #6
    Platin üye
    Mesaj sayınız 5, ticaretiniz hiç yok, r10+ hiç yok. Forumdaki aktiflik ve bu gibi kriterleri baz alarak, sistemsel olarak davetiye tanımlanıyor bildiğim kadarıyla.
  • 01-05-2023, 21:37:50
    #7
    Kadir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Üye olmak isteyen arkadaşınız aşağıdaki link üzerinden davetiye isteğinde bulunabilir. İncelenip uygun görülürse kendisine davetiye iletilir.

    https://www.r10.net/uyelik/davetiye/
    Hocam eskiden vergi numarasına kadar birçok bilgi istiyordu sanırsam, ondan dolayı davetiye ile daha sağlıklı olur diye düşünmüştüm.
  • 01-05-2023, 21:40:56
    #8
    Platin üye
    adwaita adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam eskiden vergi numarasına kadar birçok bilgi istiyordu sanırsam, ondan dolayı davetiye ile daha sağlıklı olur diye düşünmüştüm.
    Vergi numarası herkeste olmaz ki? Buraya üye olan herkes kurumsal şirket unvanına sahip değil, bunun herhangi bir dönemde istendiğini düşünmüyorum. Öğrenci, freelancer çalışan ya da bir şirkette vb. yazılımcılık yapan da bir dolu üye var.
  • 01-05-2023, 21:42:57
    #9
    Hocam emin değilim lakin sanırsam durum böyleydi. Ben üye olurken vergi numarası istiyordu. O zamanlar mernis üzerinden check de atmıyordu. Belki oraya T.C de girilebiliyordur. Eskiden olduğu için çok hatırlamıyorum.