Selam, r10 üyeleri.

Buranın işleyişini bilmediğim için mazur görün. Bir arkadaşım da buraya üye olmak istedi. Kendisine kefil olup, kendi üyelik davetiyemi göndermek istedim lakin hiç hakkım yok. Bunun için hesabımı onaylamam mı gerekli acaba?

Değerli yorumlarınızı bekliyorum. İyi forumlar dilerim.