• 30-04-2023, 19:51:56
    #1
    47 gün boyunca her gün adam gibi çalışarak eşit ağırlık öğrencisi konuları bitirebilir mi? LTİ gibi baba konular kalkmışken full odak çalışacağım. Yoksa mezun psikolojisine girmeli miyim yavaştan
  • 30-04-2023, 19:52:57
    #2
    365+47 güne girdim ben hocam
  • 30-04-2023, 19:53:18
    #3
    Son 1.5 ay çalışarak EA alanında 27 bine girdim dostum, sen neden yapamayasın? 2.dönem konularının kalkması ayrı bir avantaj.
  • 30-04-2023, 19:54:39
    #4
    sınav zaten son 45 günde kazanılırmış bende yarın yavaştan başlamayı düşünüyorum
  • 30-04-2023, 19:54:47
    #5
    Çok rahat yetişir.17. girişim olacak.Bende gelirse matematik öğretmenliği yazacağım.Kazanmıştım önceden ama işbaşı yaptığımdan gidememiştim.2. bölümde matematikte hangi konular yok ?
  • 30-04-2023, 19:58:00
    #6
    Çatır çatır yetişir. Gözünde büyütme konu kalmadı bişey kalmadı. TYT eğer iyi ise ( 85 - 110 net arası ) ayt'den güzel bir puan da yaparsan hayallerin hayal değil gerçek olur. Sıfırdan başlayıp videolar içinde boğulma konuyu öğren arkasına güzelinden konu bazlı - branş bazlı deneme çöz pekiştire pekiştire git hocam ondan sonrası takdiri ilahi...
  • 30-04-2023, 20:03:16
    #7
    Üyeliği durduruldu
    valla son 10 gün bile yeter. ciddi değilim harbbiyim
  • 30-04-2023, 20:03:33
    #8
    Azimli bir çalışmayla bu iş olur
  • 30-04-2023, 21:07:34
    #9
    Yetişir tabii ki matematikte yardımcı olabilirim