47 gün boyunca her gün adam gibi çalışarak eşit ağırlık öğrencisi konuları bitirebilir mi? LTİ gibi baba konular kalkmışken full odak çalışacağım. Yoksa mezun psikolojisine girmeli miyim yavaştan