• 29-04-2023, 12:58:32
    #1
    Hep 2KG alıyordum büyüklerinden alıcam bu sefer, uygun fiyatlı hangisini önerirsiniz?
  • 29-04-2023, 13:00:13
    #2
    Kurumsal PLUS
    Kalite arıyorsanız Royal Canin tavsiye ederim. 2 adet kedim var tüy dökme vs. problemlerinden bu mama sayesinde kurtuldular.
  • 29-04-2023, 13:01:21
    #3
    Tavsiyem uygun fiyatlı diye en ucuzunu almayın lütfen ilerleyen dönemlerde veterinerden çıkamazsınız.
  • 29-04-2023, 13:04:01
    #4
    SiberWorld adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kalite arıyorsanız Royal Canin tavsiye ederim. 2 adet kedim var tüy dökme vs. problemlerinden bu mama sayesinde kurtuldular.
    Mamanın içeriğinde et yok
  • 29-04-2023, 13:06:39
    #5
    Kurumsal PLUS
    seosel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mamanın içeriğinde et yok
    Sizce böyle bir şey mümkün olabilir mi?

  • 29-04-2023, 13:08:18
    #6
    Orta ayar reflex olabilir
  • 29-04-2023, 13:09:20
    #7
    Hocam ufak bir araştırma yapın. Araştırmadaki kriterleriniz içinde ne kadar fazla ham et olup olmadığı olsun. Çoğu mamada tavuk proteini tozu gibi ürünler var. Yani hayvanların hangi bölümlerini kurutup proteine çevirdikleri belli değil. Her mamanın arkasında et oranları yazmaktadır. Markaya da bakmayın 2-3 marka dışında sadece reklamlarla kaliteli gibi algı yaratanlar var. Arkasındaki içeriğine bakıp alın mutlaka. Kedinizi ne kadar iyi beslerseniz sağlık sorunu o kadar az olur.

    Bu arada pahalı ve gerçekten kaliteli mama kullanırsanız arkasındaki günlük vermeniz gereken gramajlara uyarsanız daha az mamayla daha çok besin alır. Böylece daha ucuza gelir emin olun.
  • 29-04-2023, 13:21:26
    #8
    SiberWorld adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sizce böyle bir şey mümkün olabilir mi?

    Yıllarca bu işi yaptım. Gerçek yaş et oranı önemlidir. Mesela royal canin mamayı kırdığında et lifleri görebiliyormusun, ama istersen orijeni bi kır farkı anlarsın
  • 29-04-2023, 13:37:54
    #9
    Dora adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Orta ayar reflex olabilir
    Şu an onu veriyorum yine aynısından ama 15KG olanı alıcam galiba.