- Vergi mükellefiyetimi başlattım
- Ürünlerim satılmaya hazır stokta bekliyor.
- Daha sonrasında bir e-ticaret yazılımı firması ile mi çalışmam gerekiyor. İstediğim daha doğrusu kafamdaki şey şu site üzerinde ürün girişi yaptığımda tüm pazaryerlerine entegre olsun. Pazar yerlerinde ürün satıldığında tek bir noktadan faturalandırma ve stok kontrolü yapabileyim. Bunları websitem üzerinden mi yapıyorum yoksa ekstra bir entegratör ile çalışmam mı gerekiyor. Faturalandırma vb. işler için önmuhasebe yazılımları ile entegre çalışmamız gerekiyor sanırım vs.vs. kafamda deli sorular. Bu işlerin takibini yapan bir firma var sanırım digitalplanet mi öyle bir şey. Yani hocalarım kısacası stabil bir şekilde başlamak ve işi sürdürmek için eksiksiz olarak kafamdaki soru işaretlerine cevap bulmam gereliyor. Deneyim sahibi olanlar kurumsal olarak ilerleyen arkadaşlar kısaca bu ilk geçiş hikayesinden bahsederse rahat edeceğim. Şimdiden teşekkürler saygılar.
Hocalarım lütfen deneyimlerinizi buraya iletseniz yeterli benim için. Günü geldiğinde elbette sizlerle çalışmak isterim. Amacım sadece bilgi almak.