• 26-04-2023, 19:39:10
    #1
    uzun zamandır kalbimde sorun olduğunu hissediyordum dün sırt üstü yatarken deprem oluyor sandım baktım ki sadece kendim sallanıyorum .
    Ritim bozukluğu varmış nabzım bazen cok yüksek bazen cok düşük oluyor hep geçiştiriyordum bi sorun olduğuna kendimi inandırmıyordum ritim bozukluğum varmış
    ritim bozukluğu için öneriniz varmı aynı hastalığa sahip olan arkadaşlar
  • 26-04-2023, 19:39:32
    #2
    👑 UK ŞİRKETİ KUR 👑
    Çok geçmiş olsun hocam
  • 26-04-2023, 19:40:14
    #3
    Kurumsal Üye
    Çok çok geçmişler olsun.
  • 26-04-2023, 19:40:46
    #4
    Bende de var.Son zamanlarda fazla uyuyunca yataktan kalkmakta çok güçlük çekiyorum.Kalpten kaynaklandığını düşünüyorum.Dideral kullanıyorum aynı zamanda.Dideral işini görecektir ama doktora git.Benim nabız 120 atıyor normalde şu an dideral ile 80 lerde.
  • 26-04-2023, 19:40:56
    #5
    Allah şifa versin. Stresten uzak durup, sabahları hafif kardiyo yaparsanız etkisini azaltabilirsiniz. Kilonuza da dikkat etmenizi öneririm. Ben çarpıntıdan bu şekilde kurtulmuştum.
  • 26-04-2023, 19:41:05
    #6
    Çok geçmiş olsun
  • 26-04-2023, 19:41:37
    #7
    Çok geçmiş olsun, rabbim şifa versin...
  • 26-04-2023, 19:42:45
    #8
    O hastalıktan çok çektik... küçüklüğümden beri 15, 20 kez ambulansa binmişimdir.
    Babamın ritim bozukluğu vardı uzun yıllar önce... bir anda nabız 200 üzeri oluyordu ve çok kötü bir durum.
    Sorun nasıl çözüldü derseniz, ritim bozukluğu yapan damarı yaktılar ve bir daha olmadı çok şükür.
    Çok geçmiş olsun.
  • 26-04-2023, 19:42:47
    #9
    Bende de ritim bozukluğu dediler panik atak cikti hocam kalbimde bşr sıkıtnı çıkmadı ilk gittiğim hastane dedş kalbinde ritim bozuklugu var 2-3 tane daha hstane gezdim sadece psikolojik panşk atak dediler sizde başka hastanelere de gidin eğer gerçekten ritim bozukluğu çıkarsa yapmaniz gerekej neredeyse panik atakla aynı hocam zaten stresten uzak yaşam sürmek kafsyı kurcalamamak sigsra alkol vs uzak durup düzenli kardiyo yapmak