uzun zamandır kalbimde sorun olduğunu hissediyordum dün sırt üstü yatarken deprem oluyor sandım baktım ki sadece kendim sallanıyorum .
Ritim bozukluğu varmış nabzım bazen cok yüksek bazen cok düşük oluyor hep geçiştiriyordum bi sorun olduğuna kendimi inandırmıyordum ritim bozukluğum varmış
ritim bozukluğu için öneriniz varmı aynı hastalığa sahip olan arkadaşlar