Selamlar

Ön Muhasebe programı tarzı, cari takibi vs. tarzı script yapıyordum, amacım yapıp 250 300 TL lisanslamaktı daha sonra bizimhesap tarzı bayilik şeklinde değiştirdim.

Geliştirdim bir noktaya kadar getirdim ama artık projeyle uğraşacak ne vaktim ne de istediğim kaldı.

Projeyi satmak istiyorum şu anda temel olarak %70 - 75 bandında tamamladım.

Projeyi bu haliyle satmaya kalkarsam ortalama ne kadar bir fiyata satmalıyım ?

- Demoyu yalnızca satın alma potansiyeli veyahut yaşlı üyelerin görmesi için özelden pm olarak atarım.