Arkadaşlar merhaba
Mailime sürekli Undelivered mail returned to sender olarak hata maili alıyorum. İşin ilginç tarafı gönderdiğim mail de yok. Yani günün bazı saatlerinden ardı ardına bu şekilde 10-15 tane hata maili geliyor kendiliğinden sorunun kaynağı ne olabilir?
Undelivered Returned Sender Hatası alıyorum
0
●20