Bu site hangi scripti ve temayı kullanıyor? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bu site hangi scripti ve temayı kullanıyor?
3
●
146
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Bu site hangi scripti ve temayı kullanıyor?
23-04-2023, 17:14:44
#1
Nadas
🏆 En İyi SMM Paneli 🏆
Merhabalar bu
Site
hangi scripti ve temayı kullanıyor?
23-04-2023, 17:17:06
#2
BMY
Buradaki
arayüz kullanılıyor hocam. Script olarak da kendileri yazmıştır büyük ihtimal.
23-04-2023, 17:17:07
#3
gdisanastronaut
Wordpress değil Bootstrap kullanılmış
23-04-2023, 17:21:07
#4
SEILA
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Wordpress ile gayet kolay yapılır
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler