R10 bayram indirimi gelir mi :)
17
●1.006
- 19-04-2023, 21:53:05Merhabalar bayram indirimi olcak mı acaba özellikle kurumsal ve kurumsal plus olarak bir bayram indirimi gelir mi bu duruma @Coşkun Çetin; hocamız ne der acaba
- 19-04-2023, 21:57:05güzel indirim gelirse bizde 1 yıllık kurumsal plus olarak düşünüyoruz ama her sene gelirdi bu senede ümidim var gelicek insallahMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-04-2023, 22:09:18gelse sahane olurdu ya şimdi indirim gelir ümidi ile alamıyorum da üyelik küçükte olsa ümidim varAnaBayin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-04-2023, 22:13:13Hocam merhabalar. Bari depremzedeler icin biraeyler yapın lutfen. Ciddi anlamda isler durma noktasinda ama r10 dan kopmak da istemiyoruz. Kendi adima Malatya da ceviri sektoru durdu gibi birsey. Indirim rica ediyorumCoşkun Çetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

