Coşkun Çetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam merhabalar. Bari depremzedeler icin biraeyler yapın lutfen. Ciddi anlamda isler durma noktasinda ama r10 dan kopmak da istemiyoruz. Kendi adima Malatya da ceviri sektoru durdu gibi birsey. Indirim rica ediyorum