• 19-04-2023, 21:53:05
    #1
    Merhabalar bayram indirimi olcak mı acaba özellikle kurumsal ve kurumsal plus olarak bir bayram indirimi gelir mi bu duruma @Coşkun Çetin; hocamız ne der acaba
  • 19-04-2023, 21:53:46
    #2
    Şöyle güzel bir indirim gelsinde, kurumsala yükselek. Para yok

    • halil_hrm06
    • weAKIN
    • coinhub
    halil_hrm06, weAKIN, coinhub ve 7 kişi bunu beğendi.
    10 kişi bunu beğendi.
  • 19-04-2023, 21:56:46
    #3
    Üyeliği durduruldu
    İnşallah gelir de zamda gelebilir.
  • 19-04-2023, 21:57:05
    #4
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şöyle güzel bir indirim gelsinde, kurumsala yükselek. Para yok
    güzel indirim gelirse bizde 1 yıllık kurumsal plus olarak düşünüyoruz ama her sene gelirdi bu senede ümidim var gelicek insallah
  • 19-04-2023, 21:59:13
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Coşkun hocam indirim olmayacak dedi ama bakalım.
  • 19-04-2023, 22:09:18
    #6
    AnaBayin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Coşkun hocam indirim olmayacak dedi ama bakalım.
    gelse sahane olurdu ya şimdi indirim gelir ümidi ile alamıyorum da üyelik küçükte olsa ümidim var
  • 19-04-2023, 22:11:39
    #7
    Administrator
  • 19-04-2023, 22:13:13
    #8
    Coşkun Çetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam merhabalar. Bari depremzedeler icin biraeyler yapın lutfen. Ciddi anlamda isler durma noktasinda ama r10 dan kopmak da istemiyoruz. Kendi adima Malatya da ceviri sektoru durdu gibi birsey. Indirim rica ediyorum
  • 19-04-2023, 22:13:51
    #9
    hesaplisansatis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnşallah gelir de zamda gelebilir.