Adsensede 1 Defa Ödeme Almak? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Adsensede 1 Defa Ödeme Almak?
2
●
132
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Adsensede 1 Defa Ödeme Almak?
18-04-2023, 21:51:18
#1
WebSoftr
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Merhabalar,
Adsensede 1064TL küsür bir para birikmiş, daha önce adsenseden ödeme almadım, vergi mükellefi olmadığından 1 defalık ödeme alsam sorun olur mu?
18-04-2023, 21:52:52
#2
41Yazılım
Bişe olmaz hocam alın 1 defa. Yani ileride ceza kesseler ne kadar kesecekler ki o tutara. Şirket falan kurmaktan iyidir
18-04-2023, 21:52:54
#3
Ment
Maliye sallamaz sanırım iş ciddiye binince peşine düşer
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler