• 18-04-2023, 21:51:18
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhabalar,
    Adsensede 1064TL küsür bir para birikmiş, daha önce adsenseden ödeme almadım, vergi mükellefi olmadığından 1 defalık ödeme alsam sorun olur mu?
  • 18-04-2023, 21:52:52
    #2
    Bişe olmaz hocam alın 1 defa. Yani ileride ceza kesseler ne kadar kesecekler ki o tutara. Şirket falan kurmaktan iyidir
  • 18-04-2023, 21:52:54
    #3
    Maliye sallamaz sanırım iş ciddiye binince peşine düşer