Merhaba, şubat ayı içinde ssk girişi oldu, ssk o ay 13 gün yatmış, fakat yine de tam tahsilat alınmış, ayrıca mart ve nisan aylarında bağkur 0 gün olarak gözüküyor fakat borç gözüküyor yine (ssk var). Bu durumda ne olacak ne yapılmalı?