• 18-04-2023, 02:35:59
    #1
    Merhaba arkadaşlar sitemde yorum eklentisi olarak uzun zamandır vuukle kullanıyorum. Disqus a benziyor. Tepki verme falan var hoşuma gitmişti.

    Bu eklenti bu ara para kazanma olayını açmış. Bana bir mail geldi site trafiğiniz para kazanmaya uygun diye.

    Sorum :Adsense ile para kazanıyorum. Bu eklentide kazanç yaparsam adsense tarafından sıkıntı olur mu ?

    Sonra bende para kazanma nasıl açarız diye sordum şöyle cevap vermişler.

    Alıntı
    Hello,

    Nice to e-meet you.

    In order to get started with the optimization process, we need to complete the ads.txt file & MCM form for the domain. Please see the enclosed ads.txt file for your domains.

    Please also share your GAM Network ID and email ID for the MCM request.

    Please let us know if you have any questions.

    With Regards,
    Birde ads.txt dosyası göndermişler. Galiba sunucuya yükle diyorlar. Mesajı anlayan varsa, çeviri yaptırdım ama MCM Gam network bunlar ne anlamadım.

    Teşekkürler
  • 18-04-2023, 02:54:02
    #2
    Teşekkürler bir deneyelim.
  • 18-04-2023, 02:56:26
    #3
    intibah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkürler bir deneyelim.
    Ne yapmak gerekiyor attıkları mesajı anlayamadım. Çözerseniz bende denemek isterim.
  • 18-04-2023, 03:07:57
    #4
    Gönderdikleri Ads.txt bilgilerini kendi sitenize ekleyip, Google Ad Manager ID ya da Adsense hesabınızın e-postasını iletin. Böylece sizin sitenizi kendi Envanterlerine ekleyebilecek ve işbirliği başlatabilecekler.
  • 18-04-2023, 03:16:17
    #5
    MertBalci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gönderdikleri Ads.txt bilgilerini kendi sitenize ekleyip, Google Ad Manager ID ya da Adsense hesabınızın e-postasını iletin. Böylece sizin sitenizi kendi Envanterlerine ekleyebilecek ve işbirliği başlatabilecekler.
    Ads.txt dosyasını ana dizine atıyorum.
    Adsense e-posta adresini atıyorum.

    Bu kadar demi. İlginiz için teşekkürler
  • 18-04-2023, 03:39:22
    #6
    fiziko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ads.txt dosyasını ana dizine atıyorum.
    Adsense e-posta adresini atıyorum.

    Bu kadar demi. İlginiz için teşekkürler
    Evet. Bu işlemleri yaptığınızda sizin için Çoklu Müşteri Yönetimi başvurusunda bulunuyorlar. Size bir onay e-postası geliyor. Adsense menüden Hesap > Erişim ve yetkilendirme > Üçüncü taraflar sayfasından da istediğiniz zaman iş birliğini sonlandırabiliyorsunuz.
  • 18-04-2023, 04:15:01
    #7
    MertBalci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet. Bu işlemleri yaptığınızda sizin için Çoklu Müşteri Yönetimi başvurusunda bulunuyorlar. Size bir onay e-postası geliyor. Adsense menüden Hesap > Erişim ve yetkilendirme > Üçüncü taraflar sayfasından da istediğiniz zaman iş birliğini sonlandırabiliyorsunuz.
    Teşekkürler hocam 👍👏👏