• 17-04-2023, 13:08:03
    #1

    Görselde görüldüğü gibi sim kartı ikinci yuvaya taktım fakat şebeke bilinmiyor diye açılmamaktadır. Bu genel bir sorun mu bir şeyi mi eksik yaptım ?
  • Kabul Edilen Cevap
    • 1 Beğeni
      Manuel şebeke moduna geçip Vodafone Turk Telekom ve Turkcell'i ayrı ayrı deneyin.
  • 17-04-2023, 13:10:44
    #2
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    Manuel şebeke moduna geçip Vodafone Turk Telekom ve Turkcell'i ayrı ayrı deneyin.
  • 17-04-2023, 13:22:30
    #3
    Türkcell olmadı fakat Vodafone 3g kabul etti teşekkürler