• 17-04-2023, 12:53:40
    #1
    Merhaba,
    Bu arkadaşa benim kişisel olarak bir dava açmam mümkün mü? Karakola ifade vermem yeterli mi?









  • 17-04-2023, 12:55:20
    #2
    👑 UK ŞİRKETİ KUR 👑
    Yeterli hocam
  • 17-04-2023, 12:55:46
    #3
    R10da üyeyse şikayet açın modaretörler ilgilenir. Bu açtığınız konuyla ilgili bir şikayet meramı nasıldır onu bilmiyorum.
  • 17-04-2023, 12:55:57
    #4
    Mümkün. Kamu davasına dönecektir zaten. Delillerle birlikte 1 sayfa olayı anlatan bir dilekçe yazarak en yakın adliyede bulunan savcılık ön büroya teslim edebilirsin.
    • MrUlus
    • ZFC
    MrUlus ve bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 17-04-2023, 12:56:03
    #5
    canuzunyol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Direkt cimer üzerinden de şikayet oluşturabilirsiniz hocam.
    Ettim hocam ama kvkk ya yaz dediler oraya yazdım dava aç dediler
  • 17-04-2023, 12:58:04
    #6
    Cimer ve kvkk ikisinede başvurun.
  • 17-04-2023, 12:59:13
    #7
    KeremArtan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cimer ve kvkk ikisinede başvurun.
    ikisi de dava aç dedi maalesef hocam
    • KeremArtan
    KeremArtan bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 17-04-2023, 12:59:36
    #8
    Cimer'den sonuç alamazsınız, savcılığa suç duyurusunda bulunun diyeceklerdir muhtemelen.
  • 17-04-2023, 13:00:13
    #9
    DataHost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cimer'den sonuç alamazsınız, savcılığa suç duyurusunda bulunan diyeceklerdir muhtemelen.
    Öyle dediler hocam maalesef
    Bir de davayı kaybedip avukatlık ücreti vs ödersem...