Nasıl dava açabilirim R10+ - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Nasıl dava açabilirim R10+
26
●
1.850
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Nasıl dava açabilirim R10+
1
2
3
17-04-2023, 12:53:40
#1
Misafir
Merhaba,
Bu arkadaşa benim kişisel olarak bir dava açmam mümkün mü? Karakola ifade vermem yeterli mi?
17-04-2023, 12:55:20
#2
YEF DİGİTAL
👑 UK ŞİRKETİ KUR 👑
Yeterli hocam
17-04-2023, 12:55:46
#3
CrawlArmy
R10da üyeyse şikayet açın modaretörler ilgilenir. Bu açtığınız konuyla ilgili bir şikayet meramı nasıldır onu bilmiyorum.
17-04-2023, 12:55:57
#4
Misafir
Mümkün. Kamu davasına dönecektir zaten. Delillerle birlikte 1 sayfa olayı anlatan bir dilekçe yazarak en yakın adliyede bulunan savcılık ön büroya teslim edebilirsin.
MrUlus
ve
bunu beğendi.
2 kişi
bunu beğendi.
17-04-2023, 12:56:03
#5
Misafir
canuzunyol adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Direkt cimer üzerinden de şikayet oluşturabilirsiniz hocam.
Ettim hocam ama kvkk ya yaz dediler oraya yazdım dava aç dediler
17-04-2023, 12:58:04
#6
KeremArtan
Cimer ve kvkk ikisinede başvurun.
17-04-2023, 12:59:13
#7
Misafir
KeremArtan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Cimer ve kvkk ikisinede başvurun.
ikisi de dava aç dedi maalesef hocam
KeremArtan
bunu beğendi.
1 kişi
bunu beğendi.
17-04-2023, 12:59:36
#8
DataHost
Cimer'den sonuç alamazsınız, savcılığa suç duyurusunda bulunun diyeceklerdir muhtemelen.
17-04-2023, 13:00:13
#9
Misafir
DataHost adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Cimer'den sonuç alamazsınız, savcılığa suç duyurusunda bulunan diyeceklerdir muhtemelen.
Öyle dediler hocam maalesef
Bir de davayı kaybedip avukatlık ücreti vs ödersem...
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler