• 16-04-2023, 11:37:47
    #1
    Bu sızlamayı geçirmenin hiç bir yolu yok mu dişlerim çürük olmamasına rağmen alakasız bir şekilde diş etim şişti ve zonkluyor daha önce böyle bir şey yaşayan oldu mu
  • 16-04-2023, 11:38:29
    #2
    Diş doktoruna Git
  • 16-04-2023, 11:38:46
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Geçmiş olsun majezik kullanıyorum genel de ağrı kesici olarak diş için bence diş etinide geçirir.
  • 16-04-2023, 11:41:12
    #4
    Diş etiğiniz ağrımıyordur hocam, dişiniz çürük ise apse yapmıştır yani iltihap vardır ağzınızda. O iltihap yayıldığı için farklı yerlerde ağrı dağılımı olabilir. Diş doktorunuza gittiğinizde size o apsenin kuruması için antibiyotik vericektir.
  • 16-04-2023, 11:42:52
    #5
    BuyW.NET adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Diş doktoruna Git
    Hocam ben diş doktorunun kapısından içeri girmemek için yanımda diş fırçası taşıyorum en en son ihtimal gidicem doktra çünkü bir tane çürüğüm yok diş doktorunun odasına girdiğim an garip hissediyorum
  • 16-04-2023, 11:47:37
    #6
    aynısı bendede öyle çok kötü sızlıyor
  • 16-04-2023, 11:52:49
    #7
    Diş ağrısı tarifsiz bir olay. Bir an önce doktora git.
  • 16-04-2023, 11:53:15
    #8
    20 lik dişin sıkıntı çıkarıyor olmasın.
  • 16-04-2023, 12:14:52
    #9
    ağızdan değil burnunuzdan nefes almayı deneyin.