• 16-04-2023, 07:24:41
    #1

    Merhaba arkadaslar gece paylastıgım gibi tercihrobotu.net sitem icin veritabanımız hazırdı bot kalmıstı. 2 Adet yazılımımız var elimizde sizce hangisi daha iyi veya fikirleriniz neler ?
  • 16-04-2023, 07:26:27
    #2
    Seçenek 1 daha hoş gibi
  • 16-04-2023, 07:28:18
    #3
    Teaqaria adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Seçenek 1 daha hoş gibi
    Görünüş bakımından mı? 2. seçenekte bi tık fazla özellik var gibide.
    Tam olarak sebebi sizce nedir?
  • 16-04-2023, 07:28:53
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Bana da 2 güzel geldi
  • 16-04-2023, 07:30:09
    #5
    DomainBRO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bana da 2 güzel geldi
    teşekkür ederim hocam, fikirleriniz neler peki? ne olmalı ne olmamalı tarzında bir yorumunuz var mı acaba?
  • 16-04-2023, 07:32:21
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Kuvvet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    teşekkür ederim hocam, fikirleriniz neler peki? ne olmalı ne olmamalı tarzında bir yorumunuz var mı acaba?
    Assagida ki 2023 copyright tercih botu alanı çok kaplıyor küçültülmesi lazım imkan varsa BUTONU KAPATIYOR çok az bir yer kalıyor tıklamaya uğraşır insanlar
  • 16-04-2023, 07:34:41
    #7
    DomainBRO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Assagida ki 2023 copyright tercih botu alanı çok kaplıyor küçültülmesi lazım imkan varsa BUTONU KAPATIYOR çok az bir yer kalıyor tıklamaya uğraşır insanlar
    Teşekkür ederim kesinlikle dikkate alacağım hocam
  • 16-04-2023, 09:10:35
    #8
    2 daha güzel yazı tipini değiştirin ama...
  • 16-04-2023, 10:30:31
    #9
    2. daha profesyonel hocam.