Merhaba hocam mesaj eski dilden olmus dershane ögrencisi bunu yazamaz 😀 normal ve basit bir mesaj daha iyi olurdu. Mesajlaşna olayi en ideali 2 senden 2 ondan giderseniz güzel olur. Whatapps dan yaz bence seviyorsan devam et hayirlisi olsun.
https://twitter.com/uzerineTR/status...AkWhdGPsQ&s=19
Sizce hata mı yaptım... | R10+
78
●3.620
- 18-04-2023, 00:02:37
- 18-04-2023, 00:12:41Merhaba hocam, zaman ayırıp destek olduğunuz için teşekkür ederim. Mesajı bugün sildim yaklaşık 3 gün geçti aradan. Yanılmıyorsam takipçi sayısında ve takip ettiği kişi sayısında artma olmuş yani Instagram'ı kullandığını görebiliyorum.sonsuzjoker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir iki güne isteğide geri çekeceğim. - 18-04-2023, 15:52:16Merhaba hocam, güzel yorumunuz, düşünceniz ve vakit ayırıp cevap yazdığınız için teşekkür ederim. Cevap alsaydım bu şekilde devam etmeyecektim tabiki. Mesajı dün sildim yaklaşık 4 gün geçti aradan. Takipçi sayısında ve takip ettiği kişi sayısında artma olmuş yani Instagram'ı kullandığını görebiliyorum. Bir iki güne isteğide geri çekeceğim.Dogan7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ne yapalım, kısmet değilmiş.
Hocam ciddi bir şey sormuştuk zatencumbullop adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 18-04-2023, 15:53:46ciddi olduğuna inanmıyorum .Dkalipsotr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hadi ciddi diyelim wp den yazaydın ya olm direk - 18-04-2023, 15:58:46Böyle bir şeyi gerçekten kanıtlayacak mıyım yacumbullop adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yemin ederim yazdım, hani kullanıcı adı falan gözükmese video çekip atardım ama dediğim gibi mesajı geri çektim artık.
Keşke dediğiniz gibi WhatsApp'tan yazsaydım, ama nasibimizde olsaydı Mail bile atsak cevap alırdık.
Yemin ederim yazdım, hani kullanıcı adı falan gözükmese video çekip atardım ama dediğim gibi mesajı geri çektim artık.