sonsuzjoker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba hocam mesaj eski dilden olmus dershane ögrencisi bunu yazamaz 😀 normal ve basit bir mesaj daha iyi olurdu. Mesajlaşna olayi en ideali 2 senden 2 ondan giderseniz güzel olur. Whatapps dan yaz bence seviyorsan devam et hayirlisi olsun.



https://twitter.com/uzerineTR/status...AkWhdGPsQ&s=19
Merhaba hocam, zaman ayırıp destek olduğunuz için teşekkür ederim. Mesajı bugün sildim yaklaşık 3 gün geçti aradan. Yanılmıyorsam takipçi sayısında ve takip ettiği kişi sayısında artma olmuş yani Instagram'ı kullandığını görebiliyorum.

Bir iki güne isteğide geri çekeceğim.