Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
https://linker.page/aslan
Umudunu yitirmen için söylemiyorum yitirmede ama kızlar bu tarz mesajlardan hiç hoşlanmazlar. Tekrar mesaj atmanı önermem hele ki whatsapp ile geri dönüş yapmamalısın beklemelisin görmemiş olabilir. Beklemen daha mantıklı sürekli oraya da odaklama kendini canını sıkma cevap vermiyor diye nasibinde var ise kaçış yok sen zaten başlangıcı yapmışsın. İnşAllah mutlu olursun. Hayırlıysa olsun.