• 16-04-2023, 00:04:20
    #1
    Vakit ayırıp yazan herkese teşekkür ediyorum
  • Kabul Edilen Cevap
    • Umudunu yitirmen için söylemiyorum yitirmede ama kızlar bu tarz mesajlardan hiç hoşlanmazlar. Tekrar mesaj atmanı önermem hele ki whatsapp ile geri dönüş yapmamalısın beklemelisin görmemiş olabilir. Beklemen daha mantıklı sürekli oraya da odaklama kendini canını sıkma cevap vermiyor diye nasibinde var ise kaçış yok sen zaten başlangıcı yapmışsın. İnşAllah mutlu olursun. Hayırlıysa olsun.
  • 16-04-2023, 00:04:54
    #2
    Gelecek yorumlara karşı anlık:

  • 16-04-2023, 00:05:51
    #3
    yüz yüze geldiğinizde laf arasında sorun hocam tekrar yazmayın
  • 16-04-2023, 00:06:07
    #4
    Zaman her şeyin ilacıdır ama espirili birisi ol
  • 16-04-2023, 00:06:28
    #5
    kızların çoğu bu tarz mesajlardan hoşlanmaz.
  • 16-04-2023, 00:06:50
    #6
    Hocam o nasıl mesaj hemen uzaklaşmasi lazım kızın, biraz samimi ve düşünceli davranacak şekilde yazmanız gerekirdi. Ben şahsen ne diyor bu ya derim 😁😁😁😁
  • 16-04-2023, 00:06:58
    #7
    GEMİNİ ⭐ GROK ⭐ CAPCUT
    Maxi Geyik olmasını bekliyordum bu mesajın fazla mı abartmışsın sanki hocam 😅
  • 16-04-2023, 00:07:08
    #8
    Çok romantik buna nasıl hayır denir
  • 16-04-2023, 00:07:57
    #9
    bence cevap vermesini bekleyin hocam vermezse kendi kaybeder çok iyi yazmışsınız