Telefon üzerinden konu açarken butonlar üst üste geliyor. Bu da renklendirme, vurgulama, bağlantı verme, spoiler vb. gibi özellikleri kullanmayı zorlaştırıyor.


Bold ve renkli metinleri içeren konuyu daha sonra kullanım için copy-paste yaparken renklendirme veya linklemeleri kaybetmemek için bir yöntem var mı acaba?