• 15-04-2023, 12:27:26
    #1
    Merhabalar,

    30 civarı e-posta adresimiz var yandex kurumsal da kullanıyorduk fakat 17 nisanda ücretliye geçiyor aklımda 2 seçenek var uygun fiyatlı bir sisteme geçmek ve tüm maillerimi oraya taşımak veya elimde ki sunucuda o alan adına web mail kurulması sizler ne gibi çözümler ürettiniz?
  • 15-04-2023, 12:39:35
    #2
    Farklı sistem düşünürseniz Microsoft 365 öneririm. Kendi sunucunuz da mail spam sorunlarına çözüm bulabilecek iseniz düşünebilirsiniz
  • 15-04-2023, 12:42:46
    #3
    venom10 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Farklı sistem düşünürseniz Microsoft 365 öneririm. Kendi sunucunuz da mail spam sorunlarına çözüm bulabilecek iseniz düşünebilirsiniz
    İyi güzelde yandex gibi stabil değil maalesef
  • 15-04-2023, 12:43:50
    #4
    sunucu alıp iredmail.org kurmanızı tavsiye ederim ( alırken dikkat edin 25 portu açık olsun )
  • 15-04-2023, 12:45:31
    #5
    cmlndz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar,

    30 civarı e-posta adresimiz var yandex kurumsal da kullanıyorduk fakat 17 nisanda ücretliye geçiyor aklımda 2 seçenek var uygun fiyatlı bir sisteme geçmek ve tüm maillerimi oraya taşımak veya elimde ki sunucuda o alan adına web mail kurulması sizler ne gibi çözümler ürettiniz?
    Ne kadar mail gönderiyorsunuz ? günde .
    uygun fiyattan yardımcı olayım .
  • 15-04-2023, 12:58:20
    #6
    MMM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne kadar mail gönderiyorsunuz ? günde .
    uygun fiyattan yardımcı olayım .
    50 ila 100 arasında değişiyor.
  • 15-04-2023, 13:01:10
    #7
    Benim 1 domain 1 mail adresim mevcut. Benimki de ücretli olacak mı yoksa normal kullanmaya devam edebilecek miyim?
  • 15-04-2023, 13:01:25
    #8
    Turkishli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim 1 domain 1 mail adresim mevcut. Benimki de ücretli olacak mı yoksa normal kullanmaya devam edebilecek miyim?
    3 mail e kadar ücretsiz
  • 15-04-2023, 13:04:47
    #9
    Turkishli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim 1 domain 1 mail adresim mevcut. Benimki de ücretli olacak mı yoksa normal kullanmaya devam edebilecek miyim?
    ücretli olması durumunda sizede yardımcı olabilirim