Merhabalar,
30 civarı e-posta adresimiz var yandex kurumsal da kullanıyorduk fakat 17 nisanda ücretliye geçiyor aklımda 2 seçenek var uygun fiyatlı bir sisteme geçmek ve tüm maillerimi oraya taşımak veya elimde ki sunucuda o alan adına web mail kurulması sizler ne gibi çözümler ürettiniz?