Tasarımım Nasıl Olmuş? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Tasarımım Nasıl Olmuş?
16
●
532
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Tasarımım Nasıl Olmuş?
1
2
14-04-2023, 00:17:12
#1
MrcExe
Merhabalar, İlk deneyimim düşüncelerinizi bekliyorum.
Bir kaç yerden tüyo alıp örnek yaptım
Resim:
Tıkla
14-04-2023, 00:17:43
#2
TaRRuZ
Aşırı iyii
14-04-2023, 00:18:02
#3
Gok0
Güzel hocam elinize sağlık biraz daha geliştirilebilir örneklere bakarak.
14-04-2023, 00:18:49
#4
MrcExe
Teşekkürler. bir çok örneklere bakarak yapmaya çalışıyorum bu tasarımın üstünde çok fazla durmadım
Gok0 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Güzel hocam elinize sağlık biraz daha geliştirilebilir örneklere bakarak.
14-04-2023, 00:19:20
#5
neto
Fontlar dışında iyi gibi. Modern fontları kullanırsanız göze daha hoş gelir
14-04-2023, 00:19:34
#6
Rfatdmr
beğendim eline sağlık ama biraz daha geliştirin derim böyle bırakmayın geliştirin sürekli ilk aşama için gayet başarılı ama
14-04-2023, 00:20:29
#7
DenqeSiz
Güzel olmuş belki biraz fontları değiştirebilirsin
14-04-2023, 00:20:38
#8
quadly
MrcExe adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Merhabalar, İlk deneyimim düşüncelerinizi bekliyorum.
Bir kaç yerden tüyo alıp örnek yaptım
Resim:
Tıkla
"coolvetica", "uni sans heavy" farzı font kullanmanızı öneririm daha şık duracaktır.
14-04-2023, 00:21:43
#9
MrcExe
Aldım deneyeceğim
quadly adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
"coolvetica", "uni sans heavy" farzı font kullanmanızı öneririm daha şık duracaktır.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler