Bence eski üyelere ayrıcalık olmalı... - Sayfa 16 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bence eski üyelere ayrıcalık olmalı...
143
●
8.186
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Bence eski üyelere ayrıcalık olmalı...
İlk
6
11
12
13
14
15
16
15-04-2023, 17:45:29
#136
Duygusal
LordSebbo adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
zaman akıp geçmiş...
Aynen
16-04-2023, 01:43:59
#137
usl4nm4z
Dinazor olduk.
17-04-2023, 13:10:44
#138
VedatKOC
residense adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
15 yıllık ve üstü üyelerin
+ isimleri bold kırmızı renk olmalı
+ moderatör kategori uzmanı vs gibi yazdığı gibi
Bu üyelere "dede" yazmalı yada başka şirin bir ifade bulunsun
okadarda yaşlanmadık (dede) ağır kacar
17-04-2023, 13:13:41
#139
dandanakan01
Eyt'den emekli de olduk artık bir pasta kesersiniz
21-05-2023, 14:31:16
#140
Haymac
Duygusal adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Aynen
akarda geçer....
23-08-2023, 16:24:11
#141
Duygusal
Haymac adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
akarda geçer....
Hüseyin abi saygılar..
23-08-2023, 17:26:19
#142
bondcemil
Benim hiç bekletim yok, sadece hisse dağıtımı yapılabilir
07-09-2023, 23:23:48
#143
X
Üyeliği durduruldu
Gözümde canlanır koskoca mazi..
07-09-2023, 23:25:10
#144
GuyFawkes
Kendimi eski sanardım
İlk
6
11
12
13
14
15
16
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler