Konu
Bence eski üyelere ayrıcalık olmalı...
17-04-2023, 13:10:44
#138
VedatKOC
residense adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
15 yıllık ve üstü üyelerin
+ isimleri bold kırmızı renk olmalı
+ moderatör kategori uzmanı vs gibi yazdığı gibi
Bu üyelere "dede" yazmalı yada başka şirin bir ifade bulunsun
okadarda yaşlanmadık (dede) ağır kacar