Bence eski üyelere ayrıcalık olmalı... - Sayfa 14 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bence eski üyelere ayrıcalık olmalı...
143
●
8.186
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Bence eski üyelere ayrıcalık olmalı...
İlk
4
9
10
11
12
13
14
15
16
14-04-2023, 18:52:15
#118
vezirhan55
Arkadaş ayrıcalık beklemiş .
Siteye her girişte Şöylede olabilirdi YİNE Mİ SEN GELDİN MORUK
14-04-2023, 19:02:32
#119
Sfenky
Açın kapıları geliyoruz
14-04-2023, 19:23:52
#120
Cinan
😂😂😂
14-04-2023, 19:25:40
#121
aTi
yılları devirmişiz
14-04-2023, 19:43:58
#122
CicekSoft
17 yıl dile kolay
Yaşlandık be
14-04-2023, 21:53:58
#123
D3LpHi
@
PcQoPaT_GS
; Benden biraz daha eski, en son 3.cü üniversiteyi okumayı planlıyordu.
14-04-2023, 22:02:51
#124
anonimteam
Yillar Yillar gecdi
14-04-2023, 22:56:24
#125
residense
15 yıllık ve üstü üyelerin
+ isimleri bold kırmızı renk olmalı
+ moderatör kategori uzmanı vs gibi yazdığı gibi
Bu üyelere "dede" yazmalı yada başka şirin bir ifade bulunsun
14-04-2023, 23:01:40
#126
Crax
Baya eskimişiz 🙂
İlk
4
9
10
11
12
13
14
15
16
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler