Konu
Bence eski üyelere ayrıcalık olmalı...
14-04-2023, 22:56:24
#125
residense
15 yıllık ve üstü üyelerin
+ isimleri bold kırmızı renk olmalı
+ moderatör kategori uzmanı vs gibi yazdığı gibi
Bu üyelere "dede" yazmalı yada başka şirin bir ifade bulunsun