Merhabalar,
hiç bir yerde elektrik yok dışarısı zifiri karanlık göz gözü görmüyor şarjım yüzde 2.
elektirkler neden gitmiş olabilir sizce ne zaman gelir bilgisi olan var mı acaba?
tek bir yerde elektrik yok şarjımda bitmek üzere kafayı yemek istemiyorum.
Hayırlı geceler.
;hiç bir bilgi verilmiyor her yerde yağmur yayıyor ve yıldırım var her yerde.
edit: elektrikler geldi yardımcı olan herkese teşekkür ederim.
Tüm ilçede elektrikler gitti :/
10
●574
- 12-04-2023, 23:56:58Üyeliği durduruldu
- 12-04-2023, 23:59:25hocam %2 şarj ile buraya yazmak yerine internetten şehrinizin adını yazıp planlı elektrik kesintisi olarak aratırsanız hızlıca cevabı ve ne zaman geleceğini bulabilirsiniz
- 13-04-2023, 00:00:01Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Trafoya kedi girmiş olabilir
- 13-04-2023, 00:04:59İnternetten Twitter'dan baktım ama hiçbir şey bulamadım bu konuda. Tabi Siirt olarak baktım, başka bir il ise bilemiyorum
- 13-04-2023, 00:05:12Üyeliği durdurulduBaktım hocam zaten ancak gözükmüyor en son sabah olan gözüküyorhakancevik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Siirt Baykan ilçesi hocam ancak bir bilgi yok.GÖKTUĞ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
😅 insanlarımz girdi benceErolsoftware adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 13-04-2023, 00:14:06Üyeliği durdurulduAradım hocam hiç bir bilgileri yok.bilgicinitr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-04-2023, 00:15:57