Merhabalar,
hiç bir yerde elektrik yok dışarısı zifiri karanlık göz gözü görmüyor şarjım yüzde 2.
elektirkler neden gitmiş olabilir sizce ne zaman gelir bilgisi olan var mı acaba?
tek bir yerde elektrik yok şarjımda bitmek üzere kafayı yemek istemiyorum.
Hayırlı geceler.
;hiç bir bilgi verilmiyor her yerde yağmur yayıyor ve yıldırım var her yerde.
edit: elektrikler geldi yardımcı olan herkese teşekkür ederim.