• 12-04-2023, 12:06:09
    #1
    Merhaba kendi çektiğim videoları paylaştığım ok açık Facebook kanalına hindistanlilar telif attılar bütün videolarıma. Halbuki hepsi benim videom kendim çektim. Ok kapandı ama kendimi ispat edemiyorum. Facebook'tan kimse maillerime dönüş yapmıyor. Facebook için bir mail ya da ulaşma şekli biliyor musunuz?
  • 12-04-2023, 12:07:19
    #2
    Ok klavye hatası PK olacak doğrusu
  • 12-04-2023, 12:09:09
    #3
    fâni editör.
    Meta prolar ile görüşmelisin. Ayrıca telif için de bi özelliğe başvurmak gerekiyor adını unuttum. Meta prolar ile nasıl görüşeceğini bilmiyorum fb sitesinden messenger aracılığıyla ulaşmıştım ben bu konular ile ilgili türk bir temsilci beni aradı görüştük.
  • 12-04-2023, 12:13:52
    #4
    fâni editör.
    Hocam ismini buldum Facebook Rights Manager’e başvurmalısın. Önceki telifler için ise meta prolara bir şekilde ulaş derdini anlat (:
  • 12-04-2023, 12:44:52
    #5
    NymO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ismini buldum Facebook Rights Manager’e başvurmalısın. Önceki telifler için ise meta prolara bir şekilde ulaş derdini anlat (:
    Yanıtınız için teşekkür ederim. Telefonla aranma devri bitti sanırım son işten cikarmalardan sonra o bölüme bir daha ulaşamadım. Right manager için defalarca başvurdum red aldım. Videolar tamamen bana ait ama otomatik cevapla red verdiler maalesef. Eve hırsız girmiş gibi kaldım Hindistan'dan burdaki rizkimizi kestiler