• 11-04-2023, 19:31:06
    #19
    Öyle bir durumum yok aşıdan sonra hiç hastalanmadım
  • 12-04-2023, 08:16:43
    #20
    Hopeless adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Almanyada yüzbinlerce kişi bu firmayı dava etmiş hocam, sonumuz hayrolsun inşallah, tanıdığım bildiğim kimse bu sebeple hastalanmadı ama inşallah bu olduğumuz aşılar ileride başımızı ağrıtmaz ki hiç ümidim yok..

    Ne hikmetse zaten Pfizer firması da İngiltereye taşındı...
    Zorladığı için devlete de dava açanlar var. Hatta devlete açılan davaları kazananların sayısı 1000 leri aştı, tazminat almaya başladılar.