Ankarada olanlarin yardimina ihtiyacim var!
6
●294
- 10-04-2023, 09:30:26Ankarada epilepsi nöbeti geçiren yakınım için yoğun bakım ihtiyacımız var. Dün akşamdan beri 112 bizi oyalıyor doğru düzgün karşımızda muhattap bulamıyoruz. Lütfen ankarada sağlık sektörüyle ilgilenen noröloji yoğun bakımlar hakkında bilgisi olan varsa bana ulaşsın.
- 10-04-2023, 09:46:18Geçmiş olsun, Allah şifa versin.Kriptoufuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ahbab'a ve Haluk Levent'e ulaşın hocam twitterdan. - 10-04-2023, 09:50:00allah razı olsun. sonuç yok hocamsezgin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-04-2023, 10:18:14Hocam ne yazık ki ankarada durum böyle. Bizzat yakınım için 24 saat yoğun bakım odası için acilde beklemiştim. Hastamız da depremzedeydi, uçak ile gelmesine rağmen acilde o kadar saat bekledik. Bu aralar yoğun bakım üniteleri çok çok fazla yoğun şehir dışından birçok hasta nakit ediliyor ve yer olmadığı için insanlar bekletiliyor. Size önerim hastaneleri arayıp yoğun bakımın boş olup olmadığını sorun eğer boş ise ambulans ile nakit isteyin.
Biz bilkent şehir hastanesindeydik, oraya bir sorabilirsiniz isterseniz. - 10-04-2023, 10:38:16hastaneleri arıyoruz hastane biz size bilgi veremeyiz 112den kayıt oluşturun diyor. Burdaki doktorlar artık halimize üzüldüğü için kendileri akıl verdiler hastanelerde tanıdığınız varsa görüşün boş yer bulunursa biz acilden direkt sevk kağıdı veririz almak zorunda kalırlar dedi. Bende o yüzden çevremdeki herkese haber verdim ama ankaranın yabancısıyım kimseyi tanımıyorum etmiyorum bu yüzden ankarada yoğun bakımda çalışan tanıdığınız varsa boşluk durumu bildirirseniz direkt sevk kağıdı çıkartacaklar burdan çünkü hastamızın durumu çok ama çok kötücanfidelity adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-04-2023, 10:41:07Çok üzgünüm gerçekten, sağlık gibi önemli bie konuda bile çaresizlik çok çok zor. Sizi çok iyi anlıyorum, En azından tanıdığım insanlara bu durumu danışıp eğer yardımcı olabilirsem size dönüş yapacağım hocam. Yine sormak istediğiniz bir şey olursa özelden kesinlşkle yazın çekinmeden.Kriptoufuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-04-2023, 10:44:58şarjım %19 hocam internetimi kapatıp sizden haber bekleyeceğim sürekli interneti açıp şarj harcamak istemiyorum eğer olumlu haber alırsanız iletişime geçer misiniz. Mevcut şarjım 1-2 saat daha idare eder beni dengeli kullanırsamcanfidelity adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
