• 10-04-2023, 09:30:26
    #1
    Ankarada epilepsi nöbeti geçiren yakınım için yoğun bakım ihtiyacımız var. Dün akşamdan beri 112 bizi oyalıyor doğru düzgün karşımızda muhattap bulamıyoruz. Lütfen ankarada sağlık sektörüyle ilgilenen noröloji yoğun bakımlar hakkında bilgisi olan varsa bana ulaşsın.
  • 10-04-2023, 09:46:18
    #2
    Kriptoufuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ankarada epilepsi nöbeti geçiren yakınım için yoğun bakım ihtiyacımız var. Dün akşamdan beri 112 bizi oyalıyor doğru düzgün karşımızda muhattap bulamıyoruz. Lütfen ankarada sağlık sektörüyle ilgilenen noröloji yoğun bakımlar hakkında bilgisi olan varsa bana ulaşsın.
    Geçmiş olsun, Allah şifa versin.

    Ahbab'a ve Haluk Levent'e ulaşın hocam twitterdan.
  • 10-04-2023, 09:50:00
    #3
    sezgin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun, Allah şifa versin.

    Ahbab'a ve Haluk Levent'e ulaşın hocam twitterdan.
    allah razı olsun. sonuç yok hocam
  • 10-04-2023, 10:18:14
    #4
    Less is more.
    Hocam ne yazık ki ankara’da durum böyle. Bizzat yakınım için 24 saat yoğun bakım odası için acilde beklemiştim. Hastamız da depremzedeydi, uçak ile gelmesine rağmen acilde o kadar saat bekledik. Bu aralar yoğun bakım üniteleri çok çok fazla yoğun şehir dışından birçok hasta nakit ediliyor ve yer olmadığı için insanlar bekletiliyor. Size önerim hastaneleri arayıp yoğun bakımın boş olup olmadığını sorun eğer boş ise ambulans ile nakit isteyin.

    Biz bilkent şehir hastanesindeydik, oraya bir sorabilirsiniz isterseniz.
  • 10-04-2023, 10:38:16
    #5
    canfidelity adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ne yazık ki ankara’da durum böyle. Bizzat yakınım için 24 saat yoğun bakım odası için acilde beklemiştim. Hastamız da depremzedeydi, uçak ile gelmesine rağmen acilde o kadar saat bekledik. Bu aralar yoğun bakım üniteleri çok çok fazla yoğun şehir dışından birçok hasta nakit ediliyor ve yer olmadığı için insanlar bekletiliyor. Size önerim hastaneleri arayıp yoğun bakımın boş olup olmadığını sorun eğer boş ise ambulans ile nakit isteyin.

    Biz bilkent şehir hastanesindeydik, oraya bir sorabilirsiniz isterseniz.
    hastaneleri arıyoruz hastane biz size bilgi veremeyiz 112’den kayıt oluşturun diyor. Burdaki doktorlar artık halimize üzüldüğü için kendileri akıl verdiler hastanelerde tanıdığınız varsa görüşün boş yer bulunursa biz acilden direkt sevk kağıdı veririz almak zorunda kalırlar dedi. Bende o yüzden çevremdeki herkese haber verdim ama ankaranın yabancısıyım kimseyi tanımıyorum etmiyorum bu yüzden ankarada yoğun bakımda çalışan tanıdığınız varsa boşluk durumu bildirirseniz direkt sevk kağıdı çıkartacaklar burdan çünkü hastamızın durumu çok ama çok kötü
  • 10-04-2023, 10:41:07
    #6
    Less is more.
    Kriptoufuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hastaneleri arıyoruz hastane biz size bilgi veremeyiz 112’den kayıt oluşturun diyor. Burdaki doktorlar artık halimize üzüldüğü için kendileri akıl verdiler hastanelerde tanıdığınız varsa görüşün boş yer bulunursa biz acilden direkt sevk kağıdı veririz almak zorunda kalırlar dedi. Bende o yüzden çevremdeki herkese haber verdim ama ankaranın yabancısıyım kimseyi tanımıyorum etmiyorum bu yüzden ankarada yoğun bakımda çalışan tanıdığınız varsa boşluk durumu bildirirseniz direkt sevk kağıdı çıkartacaklar burdan çünkü hastamızın durumu çok ama çok kötü
    Çok üzgünüm gerçekten, sağlık gibi önemli bie konuda bile çaresizlik çok çok zor. Sizi çok iyi anlıyorum, En azından tanıdığım insanlara bu durumu danışıp eğer yardımcı olabilirsem size dönüş yapacağım hocam. Yine sormak istediğiniz bir şey olursa özelden kesinlşkle yazın çekinmeden.
  • 10-04-2023, 10:44:58
    #7
    canfidelity adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok üzgünüm gerçekten, sağlık gibi önemli bie konuda bile çaresizlik çok çok zor. Sizi çok iyi anlıyorum, En azından tanıdığım insanlara bu durumu danışıp eğer yardımcı olabilirsem size dönüş yapacağım hocam. Yine sormak istediğiniz bir şey olursa özelden kesinlşkle yazın çekinmeden.
    şarjım %19 hocam internetimi kapatıp sizden haber bekleyeceğim sürekli interneti açıp şarj harcamak istemiyorum eğer olumlu haber alırsanız iletişime geçer misiniz. Mevcut şarjım 1-2 saat daha idare eder beni dengeli kullanırsam