• 09-04-2023, 21:32:42
    #1
    Selamlar iyi forumlar, arkadaşlar bir sorum var aşağıda örnekteki siteleri nasıl yapıyorlar, yabancı kaynaklarda örnekleri var mı? hangi programı kullanıyorlar bilen var mı?

    http://www.htx-logistic.com/
    https://www.marinsat.com/
    http://www.babil.biltektasarim.com/
  • 09-04-2023, 21:35:33
    #2
    İnteratctive site olarak geçiyor hocam bakabilirsiniz
  • 09-04-2023, 21:35:39
    #3
    öyle bi site yapmışlar ki 16 fps alıyom
  • 09-04-2023, 21:41:01
    #4
    Son siteye girmem 2 dk sürdü oyuna giriyorum sanki çok saçma 😀
  • 09-04-2023, 21:42:31
    #5
    Adobe XD ile bunları yapmak mümkün mü arkadaşlar, benim bildiğim bu kadar animasyonlu yapmak için sanki farklı kaynaklar olması lazım adobe xd'de bu kadar animasyonlu çalışma yapılıyor mu?
  • 09-04-2023, 21:45:18
    #6
    Threejs.org var burda da çok enteresan işler dönüyor.
    JS ile yapılabilecek daha ne olabilir diyorsunuz çıkıyor
  • 09-04-2023, 21:48:38
    #7
    Son site sanki biraz abartılı olmuş

    bu arada burada interaktif sitelerin ödül aldığı bir site var
    https://www.horizoninteractiveawards.com/
    bakabilirsiniz hocam
  • 09-04-2023, 21:50:11
    #8
    Bu tip siteler bana kalırsa mantıklı değil. Her ne kadar marka olursanız olun her ne kadar kurumsal olursanız olun. Kullanıcı deneyiminin sıfır olduğunu gönül rahatlığı ile söyleyebilirim.