• 09-04-2023, 17:43:38
    #1
    Merhaba abilerim ablalarım 19 yaşındayım elimde 50.000₺ var en iyi şekilde nasıl değerlendirebilirim , yatırım veya ticaret olarak nasıl bir yol izleyebilirim ?
  • Kabul Edilen Cevap
    • 0 Beğeni
      Bilmediğiniz işe sakın girmeyin, hayal satanlara aldanmayın, elinizdeki son atımlık barutsa sakın hepsini gömmeyin, ama parayı tl de tutmanızı da tavsiye etmem, altın alınabilir, düşünme süresince değer kaybetmemesi için ( yatırım tavsiyesi değildir)
  • 09-04-2023, 17:47:00
    #2
    Üyeliği durduruldu
    gelirli mobil uygulamalar ve siteler
  • 09-04-2023, 17:47:36
    #3
    Hocam bende düşünüyorum 2-3 gündür elimdeki para ile bir şey yapmayı en mantıklısı hisse senedi alıp satmak geliyor. Deneyimi olanlar söyler ise daha iyi olur
  • 09-04-2023, 17:47:50
    #4
    Bende olacak var ya 50.000 değil 10.000 ols un n yeter
  • 09-04-2023, 17:51:12
    #5
    anilalps adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende olacak var ya 50.000 değil 10.000 ols un n yeter
    Sendemi yok
  • 09-04-2023, 17:52:12
    #6
    Üyeliği durduruldu
    tarafımızdan kodlanan açık kaynak kodlu yazılımları alıp , kendi adınıza satabilirsiniz.
    40 adet kurumsal-ilan-eticaret PHP siteleri açık kaynak kodlu +18 fatura dahil 50K ya satılık.

    script satış sitesi ile minumum 500 tl den satışa hemen başlayabilirsiniz.
    detay için PM atabilirsiniz.
  • 09-04-2023, 17:53:01
    #7
    Senin yerinde olsam gelirli site alırdım kısa süre sonra koyduğunuz parayı çıkarırsınız yada sıfırdan uygulama yaptırırdım.
  • 09-04-2023, 18:12:05
    #8
    bir şeye karar verdiniz mi hocam @berkangokce;
  • 09-04-2023, 18:30:34
    #9
    ByCaner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bir şeye karar verdiniz mi hocam @berkangokce;
    Yok hocam daha karar veremedim