• 08-04-2023, 21:43:16
    #1
    Merhaba arkadaşlar, önceki konumda A101'i kasa ile etiket fiyatı tutmadığından tüketici hakem heyetine şikayet etmiştim. Karar birkaç gün önce tarafıma tebliğ edildi. Salı günü elimdeki evraklarla birlikte şikayet ettiğim mağazaya gittim. O kanun dinlemeyen kasiyerle konuştum, mağaza müdürü ile görüşmek istediğimi söyledim. Mağaza müdürüne ilgili evrakları verdim, tarafıma aradaki kasa farkını iade ettiler. Toplam 3 kağıt kırtasiyeden çıkarsam saten 4-5 TL bunu biliyorum lakin arkadaşlar ben hakkımı aradım. Bu hepinize emsal olsun, heyetin kararını ekleyeceğim. Sormak istediğiniz sorular varsa memnuniyetle yardımcı olurum, hakkınızı kimseye yedirtmeyin! Ürünü etiket fiyatından vermek zorundalar, örneğin bir giyim mağazasına gittiniz gömleğin üzerinde 200 TL yazıyor, kasada 210 TL çıkıyor, toplam 10 TL fiyat farkını alma hakkınız var, ya da etikette 250 TL yazan bir ürün kasada 1500 TL çıkıyor, 1250 TL fiyat farkını alma hakkınız var. 66 bin TL'ye kadar hakem heyetinin yetkisi bulunmakta.


  • 08-04-2023, 21:45:10
    #2
    Hakkınızı arayın. Gerçekten miktar önemsiz. 1₺ de olsa arayın. ☺
  • 08-04-2023, 21:46:25
    #3
    Emsal açısından gayet önemli, miktar önemsiz.. Çok denk geldim böyle, 30 40 hep kaçıyor, dikkat etmek lazım...
  • 08-04-2023, 21:47:38
    #4
    Hopeless adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Emsal açısından gayet önemli, miktar önemsiz.. Çok denk geldim böyle, 30 40 hep kaçıyor, dikkat etmek lazım...
    Bundan sonra 25kr olsa veririm. Ayağımız alıştı
  • 08-04-2023, 21:48:05
    #5
    Kurumsal PLUS
    Hocam o an müdür nasıl yüzünüze baktı biraz tarif edermisiniz. Bu arada hakkınızı savundugunuz için sizi hem tebrik eder hemde teşekkür ederim
  • 08-04-2023, 21:49:36
    #6
    ahmetydb33 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam o an müdür nasıl yüzünüze baktı biraz tarif edermisiniz. Bu arada hakkınızı savundugunuz için sizi hem tebrik eder hemde teşekkür ederim
    Müdür alaycı ve gülümser tavırda iyi yapmışşın dedi hocam. O kasiyer ise sert baktı, parayı alıp iyi akşamlar diyip çıktım mağazadan
  • 08-04-2023, 21:55:12
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bende A101 de calısmıstım her gün etiket değişimi oluyordu sevmediğin bir işti bazen gözden kaçıyor etiket değişmeyince her günde fiyatlar yükseliyor düşüyor
  • 08-04-2023, 21:56:02
    #8
    Platin üye
    Hocam izniniz olursa bu durumu yazdığınız yazı ile birlikte insan hakları konulu Instagram sayfamda paylaşabilir miyim?
  • 08-04-2023, 21:57:02
    #9
    eryylcn11 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam izniniz olursa bu durumu yazdığınız yazı ile birlikte insan hakları konulu Instagram sayfamda paylaşabilir miyim?
    Tabii ki paylaşabilirsiniz. Eğer daha fazla bilgi isterlerse instagramdan seve seve yardımcı olurum: @umutcanceylan00