• 08-04-2023, 20:47:57
    #1
    Herkese merhabalar, bir şirkette çalışıyorum ve Excel için sürekli olarak ChatGPT kullanıyorum. 3.5 de işimi görüyor fakat 4 olsa çok çok daha iyi olacak. R10 üzerinden satılan hesaplara baktığımda bir hesabı çok fazla kişiye sattıkları için zaten gpt-4 kullanımı yapmak zulüm gibi bir şey. 20 dolar da çok fazla geliyor ki zaten onda da sınır var bana yetmesi mümkün değil. Uygun fiyata sınırsız kullanım gpt-4 sağlayabilecek, veya kullanabileceğimiz bir yer var mı?
  • 08-04-2023, 20:49:44
    #2
    @alperenyld;
  • 08-04-2023, 20:50:06
    #3
    Forumda bir arkadaş da vardı. Konu açmıştı. Geçen gün aradım bende bulamadım o konuyu.

    Varsa bende bilgi almak isterim
  • 08-04-2023, 20:50:50
    #4
    pharmacist35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu arkadaş ortak kullanım sağlıyor. Gpt-4 için de sınırlı yazmıştı zaten. Bilgi aldım.
  • 08-04-2023, 20:54:51
    #5
    Bu dediğiniz çok zor gibi hocam 20 dolarlık hesapta bile belli limitleri var gpt-4 modelinin
  • 08-04-2023, 20:58:44
    #6
    Gptde çok ilginç ücretsiz 3 sürümü çok hızlı ücretli plus 4 sürümü yavaş ve limitli çok ilginç bir pazarlama
    Kullandığım kadarıyla 3 ve 4 arasında dağlar kadar bir fark yok bence
  • 08-04-2023, 21:05:19
    #7
    Sınırsız chatgpt4 sunamaz token fiyatları 3.5 dan daha yüksek böyle bir hizmet veren varsa bende almak isterim özellikle API erişimi veren.
  • 08-04-2023, 21:07:25
    #8
    Bing GPT-4 destekli kullanım sağlıyor
  • 08-04-2023, 21:29:01
    #9
    hobuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bing GPT-4 destekli kullanım sağlıyor
    Hocam GPT4 için görsel yorumlama var deniyo da, bing'te bulamadım onu, görsel nasıl yorumlatıyoruz?