Herkese merhabalar, bir şirkette çalışıyorum ve Excel için sürekli olarak ChatGPT kullanıyorum. 3.5 de işimi görüyor fakat 4 olsa çok çok daha iyi olacak. R10 üzerinden satılan hesaplara baktığımda bir hesabı çok fazla kişiye sattıkları için zaten gpt-4 kullanımı yapmak zulüm gibi bir şey. 20 dolar da çok fazla geliyor ki zaten onda da sınır var bana yetmesi mümkün değil. Uygun fiyata sınırsız kullanım gpt-4 sağlayabilecek, veya kullanabileceğimiz bir yer var mı?