GPT-4 ( ChatGPT ) Sınırsız Kullanım Hakkında
9
●1.140
- 08-04-2023, 20:47:57Herkese merhabalar, bir şirkette çalışıyorum ve Excel için sürekli olarak ChatGPT kullanıyorum. 3.5 de işimi görüyor fakat 4 olsa çok çok daha iyi olacak. R10 üzerinden satılan hesaplara baktığımda bir hesabı çok fazla kişiye sattıkları için zaten gpt-4 kullanımı yapmak zulüm gibi bir şey. 20 dolar da çok fazla geliyor ki zaten onda da sınır var bana yetmesi mümkün değil. Uygun fiyata sınırsız kullanım gpt-4 sağlayabilecek, veya kullanabileceğimiz bir yer var mı?
- 08-04-2023, 20:50:50Bu arkadaş ortak kullanım sağlıyor. Gpt-4 için de sınırlı yazmıştı zaten. Bilgi aldım.pharmacist35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-04-2023, 21:05:19Sınırsız chatgpt4 sunamaz token fiyatları 3.5 dan daha yüksek böyle bir hizmet veren varsa bende almak isterim özellikle API erişimi veren.
- 08-04-2023, 21:29:01Hocam GPT4 için görsel yorumlama var deniyo da, bing'te bulamadım onu, görsel nasıl yorumlatıyoruz?hobuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle